• sadik@gelbalhukuk.com
  • 0356 214 73 54
Geri Dön

Gelbal Hukuk Bürosu olarak hukukun birçok alanında faaliyetlerimizi sürdürmekteyiz. Ekip olarak en iyi hukuki servisi vermek ve iş hayatına uygun çözümler üretmek için istek ve özveri ile çalışmaktayız.

Copyright By Codlio
Danışmanlık için arayın! 0356 214 73 54
Hemen Arayın 0356 214 73 54

Takip Et:

Tokat Boşanma Avukatı

Tokat Boşanma Avukatı olarak; anlaşmalı veya çekişmeli davalarınıza Gelbal Hukuk Bürosu olarak bakmaktayız.

Avukatlık belli bir eğitimin ardından alınan avukatlık belgesi ile yapılabilen bir meslektir. Her avukatın belli bir uzmanlık alanı bulunuyor. Bu avukatlar ceza, gayrimenkul ve boşanma gibi farklı alanlarda davalarda faaliyet gösteriyor. Her avukat uzmanlık alanında daha faydalı bir dava süreci yaşar. Bu davalarda avukatlar tecrübelerine ve bilgilerine göre müvekkillerini savunurlar.

Tokat Tecrübeli Boşanma Davası Avukatları

Deneyim ve uzmanlık gerektiren davalardan biri de boşanma davasıdır.

Tokat tecrübeli boşanma avukatları özelliklerinden bazıları şunlardır:

• Deneyimli olmak
  • Dava takip yetkisi olması
  • Boşanma aşamasındaki süreci kontrol edebilme
  • Değişen mevzuatları takip etme

Tecrübeli avukatlar bu tarz davalara onlarca kez bulundukları için daha soğukkanlı bir şekilde bu davalara hazırlanırlar ve müvekkillerini daha iyi savunurlar. Boşanma davaları diye ayrı bir özel boşanma alanı bulunmaz ama farklı yönetmelik ve kanunlar ile belirlenen konularda olduğu için uzmanlık gerektiren bir konudur. Tokat Boşanma Avukatına ihtiyacınız varsa Gelbal Hukuk Bürosu yanınızda.

Avukata mı ihtiyacınız var? Hemen Gelbal Hukuk Bürosunu bu 0356 214 73 54 numaradan arayabilirsiniz.

Boşanmada Mal Kaçırma

Evlilik süresi içerisinde ailenin toplam kazancı eşlerin ortak malı olarak kabul ediliyor. Kazanılan para, alınan gayrimenkul ve araçların hepsi ailenin ortak malıdır. Boşanma aşamasında tarafların mal varlığı toplanır ve boşandıktan sonra bu mallar taraflar arasında bay edilir. Fakat boşanma aşamasında olan kişiler bazen eşlerine mallardan pay vermemek için boşanmada mal kaçırma işlemine başvururlar.

Kimi zaman bu süreç uzun olduğu için farklı bir kişiye mal devri veya borçlanma yapıyor. Bu tür durumlar için deneyimli boşanma avukatları boşanma davası ile birlikte malları koruma altına almak için de dava açarlar. Boşanma davasına konu olan mallar içerisinde miras olarak kalan mallar bulunmaz.

Boşandıktan Sonra Babanın Çocuğu Görme Hakkı

Boşanma davaları anlaşmalı ve çekişmeli diye iki kısma ayrılır. Anlaşmalı boşanma davasında taraflar tüm konularda anlaşma sağladığı için tek celsede boşanma gerçekleşir. Çekişmeli boşanmada ise taraflar bazı konularda anlaşamadığı için mahkeme uzuyor. Boşanma süreci ne olursa olsun boşandıktan sonra babanın çocuğu görme hakkı bulunuyor.

Bunun aksi kişinin kişilik haklarına saygısızlık olur ve kanuni olmaz. Veraseti annede olan çocuğu baba görebileceği gibi babada kalan çocuklar için anneye görme hakkı veriliyor. Babanın hangi gün kaç saat süre ile çocuğu görme hakkı mahkeme kararı ile belirleniyor. Baba mahkemenin verdiği saat aralıklarında çocuğunu görebiliyor.

Sizde diğer hizmetlerimize göz atmak için tokat avukat sayfamıza bakabilirsiniz.

Sadık Can Gelbal

Bilgi İçin : 0356 214 73 54

Tokat Avukat ve Hukuk Bürosu arayanlar için Gelbal Hukuk bürosu sizlere yardımcı olabilir. Ceza Hakuku, vergi hukuku, tokat arabuluculuk, aile hukuku, bilişim hukuku, ticaret hukuku gibi bir çok alanda sizlere yardımcı olmak için sabırsızlanıyoruz.